Geoblog.pl    qkiss1    Podróże    2010 Malezja, Filipiny, Singapur    KL dzień pierwszy

KL dzień pierwszy

Malezja
Malezja, Kuala Lumpur

Ruszylismy na miasto. Miasto kontrastow. Z jednej strony Chinatown-bałagan i brudno, z drugiej Centrum z drapaczami chmur, czyste i nowoczesne. Chinatown jest swietne; świątynie i targowiska (na którym kupisz rolexa i torebkę gucci - tylko oryginaly :-) )Kolorowo na maxa, a najlepsze i tak jest jedzenie. Pełne talerze ryżu z masą dodatków za 8RM (jakies 6,50PLN). Co ciekawe, w Little India zjedliśmy za 4,50RM za ryż z kurczakiem na osobę! To jakies niecałe 4 PLN. Niestety najdroższe tutaj jest piwo - jakies 5-9 ryngitów za puszkę w sklepie (pub od 13 - 25). Wjechalismy dzis na chyba trzecią co do wielkosci wieżę radiowo-telwizyjną na świecie(Menara KL- ok 420 m). Wspaniałe widoki (patrz zdj.). Winda dociera na wysokosc 380m w 53sek. Petronas Tower i znajdujące sie obok centrum handlowe to raj dla zakupowiczów (raczej nie dla nas) - tu juz Tiffany i Prada :-). Jest gorąco ale nie na tyle zeby nie dało sie wytrzymać. Wieczorem wpadamy do knajpy Reagge House w Chinatown. Praktycznie udało nam sie zwiedzić wiekszość centrum w jeden dzień - Tak jak planowalismy, nie starczyło nam czasu na Lake Gardens i National Museum. Zaraz po powrocie (23:15) zaczyna padać - w samą porę. Jutro wybieramy sie na tower bridge (pomiedzy wiezami Petronas na ktore dzisiaj sie nie dostalismy), a potem Jaskinie Batu (juz poza miatem). Wkręcamy się coraz bardziej... A tak w ogóle, jest tam kto? po drugiej stronie? piszcie i trzymajcie kciuki.

Monik i Iwo
Monik i Iwo - 2010-02-09 20:38
Aniu ubierz się - jak można biegać tak roznegliżowanym gdy na dworze -17 stopni! :)
A tak z zimowych updates'ów: Iwo zamarzł silniczek od wycieraczek i się spalił po uruchomieniu. tak zimno było! a więc podsumowując Igor wczoraj zgubił część podwozia, a Iwo straciła wycieraczki! do diabła z tą zimą!

magda & grzegorz
magda & grzegorz - 2010-02-09 21:46
walk on walk on! jakby to powiedział znajomy kolega irlandczyk ;) cóż w polsce tez jest fajnie, mróz, snieg i komisja hazardowa! ładne zdjęcie Kukiza, brawo Ania!
pozdrówcie małpki w batu i nie zapomnijcie dać żółwiom jeść. Ach jedzenie, mówiłam że jest pyszne i tanie! pozazdrościć.
czekamy na kolejne wpisy i pozdrawiamy!

Asia i Tomek
Asia i Tomek - 2010-02-10 13:45
Fajnie wyglądacie na tle tych drapaczy chmur, nie ma co - egotyczne wakacje sobie sprawiliście :) a pogody bardzo zazdrościmy :)

qkiss1
qkiss1 - 2010-02-10 15:54
Dziekujemy za wszystkie komentarze. Powinno byc jeszcze ciekawiej

Łuki
Łuki - 2010-02-10 21:56
No ciuchy rzeczywiście nosicie rozbrajające. U nas jak normalny człowiek wybiera się wieczorową porą na dłuższy spacer to wygląda mniej więcej tak:

qkiss1
qkiss1 - 2010-02-11 02:52
Świetne zdjęcie :-) Myślałem że to jakiś żart, ale Ania mi wyjaśniła, że to rodzinne.